27. juli 2017

Bliv medlem i 2017 for kun 325 kr.

Venstre i Egedal er den borgerlige liberale stemme i Egedal Kommune. Vi arbejder aktivt for, at sikre Egedal kommunes borgere de bedste forhold.

DU kan gøre en forskel ved at være politisk aktiv. Om du blot ønsker at støtte Venstre med dit medlemsskab eller om du vil involvere dig i arbejdet i vores forskellige grupper, eller om du vil være med til at opstille alle de kandidater, du kan stemme på til kommunal-, regional- og folketingsvalg. Du vælger selv, hvor aktiv du vil være.

Vi stiller ingen krav til medlemmerne. Vi er taknemmelige for den støtte, der ligger i selve medlemskabet og kontingentet. Men har du lyst til at være aktiv som medlem, har vi masser af muligheder og opgaver til dig i foreningsarbejdet.

Som medlem af Venstre får du:
- de vigtigste politiske nyheder før alle andre
- mulighed for en tættere dialog med vores folkevalgte
- mulighed for at deltage i vores arrangementer
- mulighed for medindflydelse på den førte politik

Bemærk at tilbuddet kun gælder for nye medlemmer.
Nuværende medlemmer skal gentegne sit medlemskab via betaling af kontingent til den lokale vælgerforening.

Sådan bliver du medlem af Venstre (nye medlemmer)

Ønsker du at blive medlem, tryk her

Er du i tvivl om noget, er du velkommen til at skrive til vores formand: Lisbeth Dupont-Rosenvold på e-mail: lisbeth.jensen6@gmail.com.