VALGPROGRAM FOR VENSTRE EGEDAL
FRIHED OG FÆLLESSKAB – OGSÅ I EGEDAL

Egedal skal være et godt sted at bo og drive virksomhed – både nu og i fremtiden. Venstre står på mål for, at de beslutninger vi træffer, er med til at sikre en ansvarlig og bæredygtig udvikling af kommunen – som også holder på den lange bane.

I Egedal bliver vi i de kommende år flere ældre og flere småbørn. Det stiller meget store krav til politikerne med at sikre en fortsat god velfærd til alle. En afpasset byudvikling vil sikre muligheden for denne velfærd. Flere borgere kan være med til at opretholde et godt serviceniveau i kommunen.
Venstre i Egedal har udfærdiget et valgprogram til KV21 som på flere områder, kan være med at fokusere på netop udviklingen og velfærden. Venstres politik tager udgangspunkt i, at borgerne trives bedst med frihed under ansvar for eget liv og medansvar for fællesskabet. Vi går ind for dialog, nærdemokrati og gennemsigtighed.

Fællesskabet i Egedal er noget helt specielt. 17 bysamfund med engagerede borgere og foreninger er med til at skabe kommunens DNA. Dette arbejde skal vi som kommune støtte og anerkende bedst muligt.

Venstre i Egedal går til valg med et ønske om et bredt samarbejde i byrådet, til gavn for alle borgere i kommunen.

Godt valg den 16. november 2021.

VENSTRES VALGAVIS KV21